جذبات پر کیسے قابو پایا جائے
ذہن پر قابو پانے کی تکنیک
پچھلے باب میں بیان کردہ ذہن پر قابو پانے کا عمل براہ راست اور عام طور پر استعمال کیا جاتا ہے ہر سائز کے گروہ یا فرقے۔ انٹرنیٹ پر بہت سے سازشی نظریات پھڑپھڑا رہے ہیں، سوشل میڈیا، اور ذہن پر قابو پانے کے بارے میں پسند کسی قومی یا یہاں تک کہ عالمی سطح پر عمل کیا جا رہا ہے۔
پیمانہ زیر بحث طریقوں کے بارے میں سوچتے وقت یہ نتیجہ اخذ کرنا ناممکن نظر آسکتا ہے کہ حکومت، کارپوریشنیں اور اشرافیہ درحقیقت عوام میں ہیرا پھیری کر رہی ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ خفیہ طریقے جن کے ذریعے وہ زیادہ کی زیادہ کھلا شکلوں کے طور پر ایک ہی اثر حاصل کرنے کے قابل ہیں ۔
ذہن پر قابو پانا یہ کھلاڑی طاقت کے بارے میں ہیں۔ وہ لوگوں کی جیبیں چننے میں دلچسپی نہیں رکھتے ہیں، اتنا وہ دوسرے سروں میں ہیں. یہ سب کو لائن میں اور ان کی مناسب جگہوں پر رکھنے کے بارے میں زیادہ ہے۔ سے مختلف چینلوں کے ذریعے مطابقت پیدا کرنا، حاصل کرنا بہت آسان ہو جاتا ہے۔
عوام کی تعمیل دوسرے لفظوں میں، نظام کے استحکام کو حاصل کرنے کے لئے، یہ ہے آبادی میں اس طریقہ کار کے بارے میں بعض عقائد کے مطابق ہونے کی قدر پیدا کرنا ضروری ہے دنیا ہے. اگرچہ یہ اتنا برا نہیں لگ سکتا کیونکہ ہم اس لئے کہ ہم اس کے تصور کا ادراک کرتے ہیں ۔مثبت انداز میں ترتیب دیں، جو چیز ان کے طریقوں کو مشکوک بناتی ہے وہ یہ ہے کہ وہ خراب کرتے ہیں۔
اس مقصد کو حاصل کرنے کے لئے لوگوں کی تنقیدی سوچنے کی صلاحیت۔ اس عمل کے ساتھ مشترک پچھلے باب میں بیان کیا گیا ہے، ہر کوئی اس تاثر میں ہے کہ انہوں نے اپنا بنا لیا ہے اپنے فیصلے؛ کہ وہ آزاد لوگوں کے طور پر اپنی زندگی گزار رہے ہیں جو اپنا انتخاب کرتے ہیں۔
لیکن سچیہ یہ ہے کہ بڑے پیمانے پر ذرائع ابلاغ نے بہت سے لوگوں کی ایسا کرنے کی صلاحیت کو کمزور کردیا ہے۔ کے ساتھ معلومات کی عمر سے وابستہ زبان کی تنزلی (کی تعداد میں زبردست کمی وہ لوگ جو کتابیں پڑھتے ہیں، ٹیکسٹ کرتے ہیں، غیر فعال دیکھنے والے)، ہم نام لینے کی صلاحیت بھی تیزی سے کھو رہے ہیں۔
کيا ہوا ہے لوگوں کو کنٹرول کرنے کے لئے استعمال کی جانے والی زیادہ تر تکنیکبہت واقف ہیں۔ اگر آپ ایک اوسط شہری ہیں، تو آپ ان سے کسی حد تک واقف ہوں گے، اور آپ نے اپنے پر اس اثر کا اثر محسوس کیا ہوگا اپنی زندگی میں۔
تعلیم
تعلیم کی ایک منظم اور منظم شکل ذہن کو کنٹرول کرنے کا بہترین طریقہ ہے۔ کوئی بھی ڈکٹیٹر یا ظالم بڑے پیمانے پر تعلیم کی خدمت میں آسانی سے اس پر کال کرے گا۔ گواہ ہٹلر اپنے دور حکومت میں جرمن نابالغبچوں پر اپنے نظریات اور عقائد کیسے پیدا کرنے میں کامیاب رہا۔
ہٹلر یوتھ، بڑے پیمانے پر تعلیم اور تعلیم کے پروگراموں کو بروئے کار لارہا ہے۔ موجودہ تعلیمی بنیادی ڈھانچہ آمرانہ نظریات کا سنگ بنیاد بن سکتا ہے، مکمل مطالبہ ان عقائد کے مجموعے کے مطابق جو ریاست کی خدمت کرتے ہیں، اندراج شدہ افراد سے۔
ذہن کی یہ تکنیک کنٹرول غیر معمولی طور پر مؤثر ہے، کامیابی کے ذریعے حیثیت کی خواہش میں ہیرا پھیری، انعام/ سزا اور ساتھیوں کی نگرانی۔
زندگی کے کسی بھی ابتدائی مرحلے میں، بچوں کو اطاعت کرنے اور اس سے انحراف نہ کرنے کی تعلیم دینے کی قدر نظام کی طرف سے پیش کردہ معلومات کا جمع کرنا اس کے طرز عمل کے لئے انتہائی مفید ہے مطلق العنانیت. کم عمری سے مطابقت کی ضرورت پیدا کرنا اس کی بنیاد پیدا کرتا ہے۔
ایسی حکومتوں کی صحت جاری رکھنا اور اقتدار پر ان کی جاری گرفت کو یقینی بناتا ہے۔ ڈپازٹ ایجوکیشن، ایک ایسی ذہنیت پیدا کرنے کے لئے تیار کیا گیا ہے جو ریاست کی رضامند فوجیوں کی خواہش کو پورا کرتا ہے، انتظامی طبقہ اور دیگر کارندے، کی حدود سے باہر سوچنے کی ضرورت کو روکتے ہیں۔
وہ نظام فکر. طالب علم اپنی تعلیم اور تعلیم کی مخلوق بن جاتا ہے۔ مخلوق کی اگر تعلیمی نظام اپنے طلبا کو یہ سکھاتا ہے کہ مثال کے طور پر "لالچ اچھا ہے"، یہ بچے اس یقین کے ساتھ بڑے ہوں گے کہ انہیں دوسرے سب سے پہلے پیسہ اور دولت حاصل کرنے کی ضرورت ہے۔
خدشات، کیونکہ یہ کرنا صحیح کام ہے۔ کیے گئے دعووں پر سوال اٹھانا بھی واقع نہیں ہوگا کامیابی سے تعلیم یافتہ طالب علم کو۔ تعلیم کا مقصد کاربن کاپی کے ان لوگوں کو پیسنا نہیں ہے جو سوچنے سے قاصر ہیں۔
خود. درحقیقت تعلیم کا مقصد ایک تعلیم یافتہ طبقہ تشکیل دینا ہے جو انوواع و توانا کرنے کی صلاحیت رکھتا ہو۔ اور سب کے فائدے کے لئے معاشرتی بھلائی پیدا کرنا۔ ایک آمرانہ حکومتی ڈھانچے میں، تو پھر تنقیدی سوچ کی روک تھام ریاست کی بالکل خدمت نہیں کرتی۔ بلکہ یہ ریاست کو کمزور کرتا ہے۔
ایک بہت چھوٹی اشرافیہ کی خدمت میں، جو ان پڑھ ماس کا استحصال کرتی ہے۔ خود کو سوچنے سے قاصر اس صورت حال میں آمرانہ نظریے کے ذخائر سے تعلیم یافتہ بڑے پیمانے پر لوگ اس کے بغیر آزاد نہیں ہو سکتے۔
تباہ کن واقعات، جیسے تیسری ریخ کے زوال. اس سے جرمنی تباہ ہو گیا اور بین الاقوامی طور پر حقیر. اس نے تعلیمی تعلیم کے تھرل کے لئے مکمل طور پر تباہی اختیار کی اور حکومت کے انتھک پروپیگنڈے کو توڑا جائے گا اور حقیقت کو اپنی گرفت میں لیا جائے گا۔
پروپیگنڈا اور اشتہارات بڑے پیمانے پر ذہن پر قابو پانے کو جب شوگر کوٹیڈ کیا جاتا ہے تو اسے مارکیٹنگ کہا جاتا ہے۔ تجارت میں یہ نظم و ضبط ہے صرف یہ جاننے پر توجہ مرکوز کی کہ عوام کیا چاہتے ہیں اور کیا ضرورت ہے، (یا شاید انہیں بتائیں کہ وہ کیا چاہتے ہیں چاہتے ہیں اور ضرورت ہے) اور لوگوں کے سر وں میں کیسے داخل ہونے کے لئے انہیں چیزیں فروخت کرنے کے لئے اصول مارکیٹنگ کا ہتھیار اشتہارات اور پروپیگنڈا ہے۔
مختصر، جذب کرنے کے لئے آسان ملازمت کے باوجود پیغامات، اشتہارات کی ساخت اور کمپوزنگ کا طریقہ پیغامات پہنچانے پر مرکوز ہے۔ لوگوں کو منتقل کرنے اور انہیں مطلوبہ کام کرنے کے لئے کافی طاقتور - یعنی مصنوعات خریدنے کے لئے اور خدمات۔
زیر یں لالچ
ولسن برائن کی کی 1974 میں اشتہارات اور بڑے پیمانے پر مارکیٹنگ کے موضوع پر کتاب صنعت کے طریقوں سے ڈھکن اڑا دیا۔ اپنے صفحات میں کلید نے ذیلی پیغامات کا انکشاف کیا اکثر دن کی تشہیر میں شامل کیا جاتا ہے۔
جنسی تصورات اور اس پر اثر انداز ہونے کی طاقت اس کی توجہ، کلید کے ساتھ عوامی خریداری پر اثر انداز ہونے کے لئے اشتہاری تصاویر میں اپنے خفیہ استعمال کا دعوی فیصلے لیکن جنسی پیغام (زندگی) کے اندر لپٹے ہوئے، پیغامات اور تصاویر بھی تھے جن سے ایک صارف میں کافی مختلف ردعمل ہے۔
اس کے علاوہ اشتہارات میں ایسی تصاویر بھی شامل کی جا رہی تھیں جو موت کی ناگزیریت کو یاد کیا۔ ایک مضمر خطرہ، تقریبا، جب کے ساتھ جوڑا جنسی تصورات، موت کی تصویر صارفین کے طرز عمل کے لئے ایک طاقتور گوڈ کے طور پر کام کیا۔
اگرچہ حالیہ دہائیوں میں کی کے کام کو تنقید کا نشانہ بنایا گیا ہے، لیکن ان کے خفیہ پیغامات کے دعوے اشتہارات پہلے نہیں تھے۔ 1957 میں وینس پیکارڈ کی دی ہڈن پریویڈرز بھی اسی طرح نفسیاتی تحقیق کی اشتہاری کمپنیوں کے بارے میں خبردار کیا گیا ہے تاکہ باقاعدگی سے کیا جائے۔
مؤثر مارکیٹنگ اسکیموں پر پہنچیں۔ اس سے انکشاف ہوا کہ اشتہاری ایگزیکٹوز نے نفسیات کا استعمال کیا صارفین کو ان کے کارپوریٹ گاہکوں کی طرف سے زیادہ یقین دہانی کے ساتھ اپیل کرنے کا حکم۔ اس جلد محقق جیمز ویکری کے تجربے سے فورا پہلے شائع کی گئی تھی۔
اسی سال میں. تجربے میں، ویکی نے اشاراتی الفاظ کو چمکنے کی افادیت کا تجربہ کیا نیو جرسی میں ایک فلم تھیٹر کی سکرین. "کوکا کولا پیو" اور "کھاؤ" جیسی تجاویز پاپ کارن" 14,000 ناظرین سے پہلے فلموں کی دوڑ کے دوران اسکرین پر چمکایا گیا تھا، ختم تجربے کا نصاب۔
صرف 1/3000 کے لئے دکھایا گیا ایک ایک سیکنڈ کے ہر ایک، ویکی نے دریافت کیا کہ پیغامات کی فروخت میں اضافہ ہوا تجربے کے دوران کوک کے لئے 57٪ کی طرف سے. پاپ کارن کی فروخت میں 18 فیصد اضافہ ہوا۔
لیکن ویکی نے افسوس کے ساتھ بعد میں اعتراف کیا کہ انہوں نے اپنے تحقیقی اعداد و شمار کا ڈاکٹریٹ کیا تھا اور جدید علما ہیں۔
اپنی تحریروں میں کلید کے خیالات کو بہت زیادہ اعتماد دینے سے کسی حد تک گریزاں ہیں۔ تمام اسی طرح، یہ واضح ہے کہ اشتہارات کو جوڑ توڑ کے طور پر جانا جاتا ہے۔ تاہم 1896 کے اوائل میں بڑے پیمانے پر طرز عمل پر اثر انداز ہونے اور اسے کیسے حاصل کیا جا سکتا ہے اس کا خیال آیا ہے۔
فکری اور سائنسی کھوج کا حصہ بن جائیں۔ گستاو لی بون کا ہجوم ایک تھا اس اثر کی ابتدائی تلاش، اس بات کا جائزہ لینا کہ یہ کیسے تھا کہ لوگوں کی بڑی تعداد ہوسکتی ہے "گروہی سوچ" میں مشغول ہونے اور فکری طور پر محدود خیالات کے تھرل میں رکھنے اور نظریات مثال کے طور پر وائرل مارکیٹنگ کا انحصار مختلف میدانوں میں صارفین کی خریداری پر ہوتا ہے تاکہ اسے پھیلایا جا سکے۔
پیغام. مثال کے طور پر بوڈویزر فیس بک صارفین کی حوصلہ افزائی کرنے میں بہت کامیاب رہا ہے اس کے دل دہلا دینے والے اشتہارات شیئر کریں جن میں کلائڈسڈیل گھوڑے اور کتے شامل ہیں (جو پسند نہیں کرتا پپیز؟). ویڈیوز اتنی مؤثر ہیں کہ انہیں شیئر کرنے والا کوئی بھی شرکت پر اعتراض نہیں کرتا ایک ایسی کمپنی کی مارکیٹنگ میں جو اپنا کام مفت کر رہی ہے۔
کپڑوں پر برانڈنگ صارفین کی عادات پر بھی زبردست اثر ڈالتی ہے۔ اس میں بہت کم ہچکچاہٹ ہے برانڈ ناموں سے مزین کپڑے پہننے کے لئے صارفین کا حصہ۔ درحقیقت، انہوں نے بنا دیا ہے اپنے آپ کے بل بورڈز پر چلنا اور اصل میں ایسا کرنے کے استحقاق کے لئے ادائیگی کی ہے۔
کیا کر سکتا ہے زیادہ مؤثر ہو؟ آپ کا برانڈ نام نہ صرف مفت دکھایا گیا ہے؛ آپ کو ایک منافع کماتے ہیں جبکہ صارفین آپ کے لئے کام کر رہے ہیں۔
ماس کمیونیکیشن اور 24/7 معلومات کی بھرمار کے دور میں، یہ سمجھنا اکثر مشکل ہوتا ہے کہ یہ کب ہوتا ہے کیا ہمیں مارکیٹ کیا جا رہا ہے۔ اشتہاری پیغامات اب دوستانہ مواد کے بھیس میں ہیں، متعدد پلیٹ فارموں پر لاکھوں لوگوں نے بغیر سوچے سمجھے اشتراک کیا۔
اگر صرف اس جدید موڑ کے لئے غیر معمولی پیغام رسانی، یہ قابل یقین ہے کہ کیز، جبکہ دنیا میں ایک متنازعہ شخصیت مواصلات کا وظیفہ، درست تھا. مذہب، سیاست اور کھیل یہ تمام گروہ ایک حد تک ذہن پر قابو پانے میں مشغول ہیں۔
لوگوں کو کیمپوں میں تقسیم کرکے وفاداری، لوگ ایک دوسرے کے خلاف کھڑے ہیں. کھیلوں کی دنیا میں وفاداریاں سخت ہوتی ہیں لیکن کھیل کی دنیا تفریح کے بارے میں زیادہ ہے۔
جب آپ کی ٹیم ایک سیاسی جماعت ہو، یا مذہبی ہو ایمان، کھیلوں کے شائقین کی جانب سے اپنی اپنی ٹیموں کے لئے جس طرح کی وفاداری کا نمونہ بنایا گیا ہے وہ بن سکتا ہے۔
خطرناک اور زہریلا. "جاؤ ٹیم" ایک کے لئے عراق پر بم باری کرتے ہیں۔ یہ "سرخ" ہو جاتا ہے خطرہ". یہ حتمی حل بن جاتا ہے۔
Post a Comment